B2B

Ma a weboldalakra úgyis tekinthetünk, mint virtuális névjegykártyákra. Azok a vállalkozások, melyeknek nincs, negatív színben tűnhetnek fel a köztudatban, hiszen elavultnak, felkészületleneknek, akár amatőrnek is gondolhatjuk őket.

Egy honlap hitelességet, márkaértéket tükröz, emellett számos olyan előnnyel bír, amit minden B2B vállalkozás megtapasztalhat, ha hajlandó online vizekre evezni.

Segít új leadek szerzésében.

A Think with Google szerint, a business-to-business vásárlók egészen addig nem keresik fel közvetlenül beszállítóikat, amíg a vásárlási folyamat el nem éri az 57%-ot.

Egy jó honlap segít potenciális ügyfeleidnek megtalálni vállalkozásodat. Mivel ők már a munka közel kétharmad részét elvégezték, mielőtt még felvették volna a kapcsolatot veled, honlapodról már megismerik termékeid/szolgáltatásod, és azt is, miért Te vagy a legmegfelelőbb választás számukra, ez pedig megkönnyíti az értékesítést.

A Social media jelenlét önmagában kevés.

Hiába vagy aktív a közösségi felületeken, ha nincs egy jó honlapod, folyamatosan frissülő, jó tartalommal – például bloggal – nehéz teljes mértékben kihasználni az online jelenlétet, főleg leadgenerálás szempontjából.

Egy social media post előzetesként szolgál – kiemeli szolgáltatásaid előnyeit, a honlap pedig egyenesen hozzád vezetheti őket.

Hozzáférést biztosít több ezer online aktív leadhez.

A honlap kapcsolódási pont lehet egy email kampányhoz, direkt-mail kampányhoz, social media, blog eléréshez és internetes reklámkampányokhoz ugyanúgy, mint számos más online marketing módszerhez.

Weboldalad gyűjtőpontja lehet az email-feliratkozóknak, akiket idővel megnyerhetsz magadnak. Minden értékes információt, amit közönségednek nyújthatsz, érdemes megosztani az egész online közösséggel, mindenkivel, akit érdekelhet tartalmad. Honlapod térkép Hozzád. Potenciális ügyfeleid tudni fogják, kihez forduljanak hasznos információért és jó szolgáltatásért.

Otthont ad a megosztásra érdemes tartalomnak.

Akár videó vagy e-book, honlapodon az összes tartalmad fellelhető lehet egy helyen. Megoszthatsz híreket termékeidről/szolgáltatásaidról, vállalkozásod terveiről, emellett ügyfeleid elégedettsége és más releváns információk is hozzájárulhatnak brand-ed erősítéséhez.

Ha nincs weboldalad, mit látnak azok, akik rákeresnek vállalkozásodra? Pontosan azt, amit mások gondolnak, éreznek cégeddel kapcsolatban, legyen az jó vagy rossz – ha nincs weboldalad, láthatatlan vagy.

Teret ad, hogy kordában tartsd, pozitív irányba terelhesd vállalkozásod hírnevét.

Érdemes egy blogot is beépíteni a honlapba, így mindig friss és releváns tartalommal tudod ellátni a keresőmotorokat – és persze közönséged. Amikor az ügyfelek rád keresnek, mindig lesz valami új és izgalmas, amiről beszélhetnek.

Segít kezelni és alakítani a cégedről kialakult véleményeket.

Forrás: Maximizer

Ha úgy döntöttél, szükséged van egy honlapra, vagy a mostanira ráférne egy vérfrissítés, keress fel bennünket, segítünk Neked!