Ma a kereskedelem igyekszik elfoglalni helyét az online világban, legyen szó akár alkalmazásokról vagy webshopokról, a mobileszközök mindenképp központi szerepet játszanak ebben. A Forrester Research szerint 2016-ban az online kereskedelem több mint egyharmadát a mobiltranzakciók teszik majd ki.

A PayPal, a cég történelmében először teljesen, alapjaiban változtatott mobilalkalmazása designján. A merész döntést az alapozta meg, hogy a jövőben számos új üzleti célt kívánnak beteljesíteni.

Az újragondolt alkalmazás része egy sokkal alaposabb keretrendszer, mely később lehetővé teszi a további fejlesztést. Ezen kívül a cég finomhangolta az UX-et is, így biztosítva a felhasználók közötti fizetések, a raktárból való, illetve az ételrendelések egyszerűbb lebonyolítását egyaránt.

A PayPal tranzakciók 25%-a folyik az alkalmazáson.

A PayPal az új dizájn fejlesztését és kivitelezését a vevő visszacsatolásra alapozta, a vevőszolgálaton keresztül befutott visszajelzések alapján igyekeztek kiküszöbölni a leggyakoribb problémákat, így javítani a felhasználó élményt.

Az alkalmazás felhasználói felülete nagyon különböző a régitől. A modern trendeknek megfelelően a minimalizmus itt is hódít, az alkalmazás színeiben, betűtípusában és ikonjaiban is a modern, letisztult vonalat képviseli.

Bár a legnagyobb változásokat a design hozta, a felhasználói felület és az UX révén, azért akadnak még újdonságok. Például erős igény volt az alkalmazás nemzetközi piacon való vonzóbbá tételére. Ezt az is segíti, hogy a jobb platformnak köszönhetően szolgáltatásaikat sokkal egyszerűbb személyre szabni, a világon mind a 145 piacnak megfelelően, ahol elérhető az alkalmazás.

Itt a PayPal nem áll meg. A cég szeretné, ha felhasználói mobilról is minél változatosabb módon tudnák kezelni pénzüket az applikáció segítségével. Mivel a PayPal felhasználók jelentős része kezeli számláját az alkalmazás felületén, hamarosan elérhetők lesznek olyan alap pénzkezelési funkciók is, mint a pénzügyi célok beállítása, a költségvetés tervezése, megkönnyítve ezzel a felhasználók számára saját pénzügyi helyzetük átláthatóságát.

A felhasználók az új dizájnt tekinthetik a PayPal üzleti céljainak előszelének, hiszen hosszútávon a cég célja kinőni az internetes fizetés szinonimáját és egy olyan branddé válni, mely elősegíti az emberek hatékonyabb pénzkezelését.

 

Forrás: PayPal